0

Pozdravljeni v spletni trgovini baboloo.si

Splošni pogoji

1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. Lastnik spletne trgovine in blagovne znamke Baboloo je TGL d.o.o. S spletno trgovino Baboloo (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja TGL d.o.o. (v nadaljevanju kot »Prodajalec«). Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec. S Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Baboloo kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupca, zato vam priporočamo, da redno berete Splošne pogoje poslovanja.

Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

 

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

• podatki o identiteti prodajalca (podjetje in sedež podjetja ter številka registra, kjer je podjetje vpisano),

• kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),

• informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,

• informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine,

• način in pogoji dostave izdelkov, predvsem kraj in rok dostave,

• informacije o načinu plačila,

• podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,

• informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,

• informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,

• informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike z uporabniki.

 

3. PONUDBA IZDELKOV, ROK DOBAVE IN PREVZEM

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 1-2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji in 2-4 dni na Hrvaškem. Za izdelke, ki niso na zalogi velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku. Uporabnik prevzame naročene izdelke po poštnem povzetju.

Osebni prevzem na sedežu podjetja ni možen.

 

4. NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Baboloo ima naslednje načine plačila: plačilo blaga po povzetju, plačilo po predračunu na TRR ali plačilo s kreditnimi karticami.

Način plačila in dostave si izberete v procesu nakupa.


Plačilo po povzetju

Po izbiri opcije “plačilo po povzetju” in oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavljavcu ob prevzemu v gotovini. V kolikor stranka paketa 1x ne prevzame, je pri naslednjem naročilu možno le plačilo po predračunu.

Naši podatki za nakazilo:

Naziv podjetja: TGL d.o.o.

Naslov podjetja: Pristava pri Mestinju 2, 3253 Pristava pri Mestinju

Številka računa, IBAN: SI56 0510 0801 5287 095

BIC koda: ABANSI2X

Koda namena: CMDT - Plačilo blaga/izdelkov

Referenca: SI99

Veljavnost predračuna je 2 delovna dneva.

 

Plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR

Predračun boste prejeli na vaš e-mail. Plačilo lahko opravite preko spletne banke, na banki ali na pošti. Veljavnost predračuna je 2 dni in je navedena tudi na predračunu. Po tem roku se naročilo stornira in če stranka želi opraviti ponoven nakup mora za to izvesti novo naročilo.

Za hitrejšo obdelavo nas lahko po izvršenem plačilu o tem obvestite na naš elektronski naslov info@baboloo.si

 

Plačilo s kreditnimi karticami 

Plačilo s kreditnimi karticami predstavlja enostaven, predvsem pa varen način plačevanja naročil preko spleta. Številka vaše kreditne kartice nam kot prodajalcu ni znana. Pri plačevanju lahko uporabljate Viso, Mastercard, Maestro.

 

5. CENE

Vse cene so v € in vsebujejo DDV (ponudnik je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost). Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Pri opisih izdelkov in cen lahko pride do napak. Vse akcijske cene in ponudbe veljajo do roka, navedenega ob sami akcijski ponudbi. Cene, navedene na spletni strani, ne vključujejo stroškov pakiranja in poštnine. Upravljalec otroške spletne trgovine Baboloo si pridružuje pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

 

6. ODGOVORNOST

TGL d.o.o. ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani Baboloo.si in vanje vključenih vsebin. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletnih strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh Baboloo.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja pošiljke. V navedenih primerih mora kupec sprožiti reklamacijo pri DPD in sicer 3 mesece po oddaji paketa. Oziroma takoj ob vročitvi pošiljke oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso vidne v 30 dneh od vročitve. Reklamacija mora biti na DPD v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke na katero se reklamacija nanaša, datum izročitve kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. Kupec lahko vloži ugovor zoper odločitev in ravnanje DPD v zvezi z dostopom do storitev ali izvajanjem storitev, ki ga lahko vloži pri DPD v 30 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje  DPD.


7. STVARNA NAPAKA 

Stvarna napaka je kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabi ali za promet,

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvesti.

Primernost artiklov se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste. Potrošnik nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku - v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med ponudnikom in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izričena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

8. NAVEDBA TEHNIČNIH KORAKOV, KI VODIJO DO SKLENITVE PODOGBE

Naročilo lahko izvedete kot registrani uporabnik ali kot gost.

Nakup kot "gost"

V primeru, da se odločite, za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetje izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje oziroma želite original račun, sicer pustite polje prazno. Vnos osebnih podatkov potrdite s klikom na gumb "Naprej".

V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Nakup kot "Registriran uporabnik"

V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino Baboloo.si, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano elektronsko sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu "Moj račun" zgodovino preteklih naročil.

Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetje izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje oz. želite original račun, sicer pustite polje prazno. Registracijo potrdite s klikom na gumb "Naprej". V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo z rdečo pisavo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

Če aktivacijskega e-sporočila ne boste prejeli, preverite v mapi "Junk" ali pa "Vsiljena pošta". V primeru, da se ne nahaja v navedeni mapi, nas obvestite na e-mail: info@baboloo.si.

Izvedba naročila

Odprite izdelek, ki ga želite naročiti, izberite želeno velikost oz. barvo, če je podana možnost, izberite željeno količino ter potrdite s klikom na "V košarico". V nakupovalni košarici lahko vidite artikle, ki ste jih izbrali. 

V kolikor imate kodo za popust, v košarici v prostor "Koda za popust" vpišite kodo in kliknite gumb "Uporabi kupon". Sistem vas bo nato s klikom na "Zaključi nakup" preusmeril na naslednji korak, na katerem imate možnost registrirati račun, zaključiti nakup kot gost oziroma potrditi vaš naslov dostave ali pa ga (v primeru, da se razlikuje od vnesenega ob registraciji) spremenite in vnesete vse obvezne podatke označene z zvezdico in kliknete na "Naprej". Nato so navedeni stroški dostave. Tukaj potrdite s klikom "Naprej", kjer vas preusmeri na načine plačila. Izbirate lahko med načinom plačila "po prevzemu" in "po predračunu". V primeru izbire po predračunu so pri tem koraku opisana "navodila za nakazilo".  S klikom "Naprej" vas preusmeri do pregleda naročila, kjer lahko še enkrat preverite izbrane izdelke, naveden pa je tudi seštevek cene artikla in stroškov dostave. 

S klikom na "Zaključi naročilo" je bilo vaše naročilo dokončno oddano. Na vaš e-mail naslov bo poslano potrditveno sporočilo, v katerem bodo zapisani vsi podatki naročila. V primeru, da tega obvestila ne dobite nas kontaktirajte na info@baboloo.si, kjer vam bomo pomagali v najkrajšem možnem času.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno. Preklic naročila je možno izvesti izključno preko elektronske pošte info@baboloo.si.

OBVEZNI PODATKI:

V naslovu sporočila: "Preklic naročila"

V vsebini sporočila:

- ime in priimek kupca,

- naslov kupca,

- številka naročila.

Napake, popravke ali dodatke k naročilu nam lahko sporočite po elektronski pošti info@baboloo.si. Upoštevali bomo vse vaše pripombe, napake ali popravke.

 

9. MENJAVA ALI VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico do menjave/vračila kupljenega blaga v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa. Svojo odločitev mora kupec pisno sporočiti na elektronski naslov info@baboloo.si. Stroške vračila krije kupec. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in nepoškodovano ter zapakirano v originalni embalaži, v nasprotnem primeru pošiljatelj blaga ne more zamenjati. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Napotki za vračilo blaga: Pri spletnem nakupu si kupec izdelkov ne more fizično ogledati, zato prodajalec kupcu omogoča možnost vračila blaga (odstop od kupoprodajne pogodbe).

Tu je kratek seznam, na kaj mora biti kupec pozoren pri nakupu preko spleta:

• kupec naj previdno odpre embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričan, da je izdelek ustrezen (kupec ne sme odstranjevati etiket),

• pri nakupu oblačil, perila in kopalk naj kupec ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

• v primeru, da se kupec odloči za menjavo/vračilo izdelka, ga v času, ki ga ima na voljo, da ga vrne prodajalcu, ne sme uporabljati,

• vidne sledi uporabe (madeži, oprana oblačila…) niso primerne za vračilo.

Možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe je namenjena temu, da kupec lahko izdelek odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja napačna, odstopi od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan; v tem primeru mora kupec izdelek reklamirati.

Vračilo poškodovane pošiljke: Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri DPD. V kolikor vam je paket dostavil DPD, to stori tako, v roku 3 mesecev po oddaji paketa oziroma takoj ob vročitvi pošiljke oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso takoj vidne v 30 dneh od vročitve. Reklamacija mora biti na DPD vložena v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke, na katero se reklamacija nanaša, datum izročitve paketu kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. Kupec lahko vloži ugovor zoper odločitev ali ravnanje DPD v zvezi z dostopom do storitev ali izvajanjem storitev, ki ga lahko vloži pri DPD v roku 30 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje DPD.

Če kupec v roku štirinajstih (14) dni, pisno na elektronski naslov info@baboloo.si ne sporoči, da je prejel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.

Vračilo kupnine: V primeru vračila blaga se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom ali z vračilom kupnine. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrača prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Koriščeni darilni bon prodajalec vrne v obliki dobropisa.

Obveznost kupca pri menjavi/vračilu blaga je, da k vrnjenemu izdelku priloži kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: TGL d.o.o. Pristava pri Mestinju 2, 3253 Pristava pri Mestinju

Za vsa dodatna vprašanja kupca vabimo, da nam piše na info@baboloo.si.

 

10. DOSTAVA

Vse izdelke, ki so na zalogi, odpremimo in odpošljemo v 1-7 delovnih dneh po prejemu vašega naročila (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek poštnine: 3,50 EUR

 

Pri nakupu nad 50,00 EUR je poštnina brezplačna.

 

11. SHRANJEVANJE POGODB

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupcu izdamo račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški.

Pogodba v obliki elektronskega naročila, ki jo skleneta ponudnik in kupec je v obliki nakupnega naročila v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine ponudnika. Kupcu so kopije pogodb dostopne na željo kupca. Željeno pogodbo oziroma kopijo naročila kupcu posredujemo na njegov e-mail naslov ali v tiskani obliki na kupčev naslov, po predhodnem sporočilu na: info@baboloo.si. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

12. SHRANJEVANJE IN REPRODUKCIJA POGODBENIH DOLOČIL IN SPLOŠNIH POGOJEV

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so na voljo na spletni strani Baboloo.si, kjer si jih potrošniki lahko shranijo in reproducirajo. Splošne pogoje si lahko v pdf obliki shranite TUKAJ.


13.VARNOST IN PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Skrbno varujemo podatke kupcev pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina Baboloo skrbi za varnost osebnih podatkov kupcev in jih uporablja le za nameravano rabo. Podatki kupcev v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

 

14. REKLAMNA SPOROČILA

Reklamna sporočila boste prejemali, če boste po elektronski pošti ali ob naročilu izrazili željo ali pa se boste prek spletne trgovine prijavili na elektronsko obveščanje. Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Prodajalec se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Prodajalec se zaveže, da bo spoštoval željo kupca, da ne prejema reklamnih sporočil.

 

15. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@baboloo.si ali na telefonsko številko +386 40 897 387. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da to ni mogoče, je za vse spore pristojno sodišče v Celju .

Želimo vam veliko prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Vaš Baboloo

 

 

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.