0

Pozdravljeni v spletni trgovini baboloo.si

Vračila in zamenjave

Kupec ima pravico do menjave/vračila kupljenega blaga v štirinajstih (14) dneh od dneva nakupa. Svojo odločitev mora kupec pisno sporočiti na elektronski naslov info@baboloo.si. Stroške vračila krije kupec. Blago mora biti vrnjeno nerabljeno in nepoškodovano ter zapakirano v originalni embalaži, v nasprotnem primeru pošiljatelj blaga ne more zamenjati. Prodajalec ne sprejema pošiljk z odkupnino.

Napotki za vračilo blaga: Pri spletnem nakupu si kupec izdelkov ne more fizično ogledati, zato prodajalec kupcu omogoča možnost vračila blaga (odstop od kupoprodajne pogodbe).

Tu je kratek seznam, na kaj mora biti kupec pozoren pri nakupu preko spleta:

• kupec naj previdno odpre embalažo in jo obdrži v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričan, da je izdelek ustrezen (kupec ne sme odstranjevati etiket),

• pri nakupu oblačil, perila in kopalk naj kupec ustrezno velikost preveri s pomerjanjem čez druga oblačila (ne na golo kožo),

• v primeru, da se kupec odloči za menjavo/vračilo izdelka, ga v času, ki ga ima na voljo, da ga vrne prodajalcu, ne sme uporabljati,

• vidne sledi uporabe (madeži, oprana oblačila…) niso primerne za vračilo.

Možnost odstopa od kupoprodajne pogodbe je namenjena temu, da kupec lahko izdelek odpre, pregleda in če mu ne ustreza, ali pa so bila njegova pričakovanja napačna, odstopi od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu poškodovan; v tem primeru mora kupec izdelek reklamirati.

Vračilo poškodovane pošiljke: Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora sprožiti postopek reklamacije pri DPD v roku 3 mesecev oziroma takoj ob vročitvi pošiljke, oziroma v kolikor pomanjkljivosti niso takoj vidne v roku 30 dneh od vročitve. Reklamacija mora biti na DPD vložena v pisni obliki in mora vsebovati navedbo paketne pošiljke na katero se reklamacija nanaša, datum izročitve paketa kupcu, podatke o vlagatelju reklamacije in razloge za reklamacijo. kupec lahko vloži ugovor zoper odločitev ali ravnanje DPD v zvezi z dostopom do storitev ali izvajanjem storitev, ki ga lahko vloži pri DPD v 30 dneh od dneva, ko je izvedel za izpodbijano odločitev ali ravnanje DPD. Prodajalec skupaj z DPD poskrbi, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času, hkrati pa pošlje email nam na info@baboloo.si, mi pa bomo poskrbeli, da bo dostavljena nova pošiljka oziroma vrnjen denar, v kolikor naročenega artikla ne bo mogoče več dobaviti.

Če kupec v roku štirinajstih (14) dni, pisno na elektronski naslov info@baboloo.si ne sporoči, da je prejel poškodovano blago oz. blago v zmanjšani količini, s svojim podpisom pri prevzemu pošiljke potrjuje, da je prevzel brezhibno blago in v količini, ki jo je naročil.

Vračilo kupnine: V primeru vračila blaga se kupec in prodajalec dogovorita za zamenjavo blaga z drugim blagom ali z vračilom kupnine. Vračilo kupnine bo izvedeno takoj, ko je to mogoče oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrača prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti se kupcu ne vrnejo. Koriščeni darilni bon prodajalec vrne v obliki dobropisa.

Obveznost kupca pri menjavi/vračilu blaga je, da k vrnjenemu izdelku priloži kopijo računa.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je: TGL d.o.o., Pristava pri Mestinju 2, 3253 Pristava pri Mestinju

Za vsa dodatna vprašanja kupca vabimo, da nam piše na info@baboloo.si.

Košarica

V nakupni košari ni artiklov.